فرزاد فرزین

فرزاد فرزین
دنیا اگه تنهام گذاشت......... 
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرزاد فرزین و آدرس justfarzadfarzin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





1:متولد  سومین روز از چهارمین ماه سال شصت

 

۲:بچه خیابان ستارخان تهران

 

۳:ساکن سعادت اباد

 

۴:دانشجوی سال اخر رشتهمدیریت صنعتی

 

۵:دارای یک خواهر

 

۶:وضعیت تاهل:

 

۷:تک پسر

 

۸:به موقع جدی است و به موقع شوخ

 

۹:معمولا زیاد حرف نمیزند

 

۱۰:شلوغ کاری را هم دوست ندارد

 

۱۱:طبق گفته خودش بعضی وقت ها عصبی هم میشود

 

۱۲:بچه دوم خوانواده است

۱۳:خوانواده اش با خوانندگی او موافق نبودند

۱۴:زیاد اهل درس خواندن نیست

۱۵:اهل تقلب هم نبود

16_یکی از بلند قامت ترین بچه های مدرسه بود.

17_در رشته ریاضی فیزیک تحصیل کرده است.

18_کار اصلی او تنظیم و آهنگسازی ترانه ها در استودیو است و بعد خوانندگی

19_رمانتیک و عاطفی

20_ بیشتر از همه به خانواده و دوستان علاقه مند است

21_حرفه اش را به صورت رسمی از سال 1378آغاز کرد

22_از سال 1382 با مجید حاجی زاده و مریم حیدرزاده همکاری اش را آغاز کرده است

23_خودش کیبورد می زند

24_از ساز گیتار خوشش می آید

25_بهترین فیلم را سگ کشی می داند

26_پنجاه درصد موفقیت آلبومش را مدیون ترانه شراره می داند

27_ در بین هنرمندان با مهدی مقدم ، حمید اصغری ، بهزاد ابطحی و افشین سیاهپوش دوست صمیمی است.

28_ از بین بازیگران بازی حسام نواب صفوی را دوست دارد.(منم دوست دارم)

29_طرفدار سر سخت پرسپولیس

30-با چند خواننده در امر آهنگسازی همکاری دارد

32- در فیلم دنیای محبوب ساخته ارسلان میرحسینی ایفای نقش کرده است که اکران نشد

33-ابتدا اسم آلبومش شهر من بود که به شراره تغییر نام پیدا کرد

34- تکواندوکار است و بدنسازی را هم دوست دارد

35- از بی معرفتی و بددلی ناراحت می شود

36-در همه حال در حال خواندن است

37-بهترین صدا از نظر او صدای دریاست

38-بهترین غذا را کباب شیشلیک می داند

39-بهار را دوست دارد

40-عدد هفت را خوش یمن می داند

41-محبوب ترین رنگ او قرمز است

42-با رضا صادقی رفت و آمد خانوادگی دارد

43-دوست دارد برای مسافرت به شمال برود

44-عاشق هدیه دادن است

45-مشغله ذهنی اش موسیقی است

اینم از روی سایت خودش برداشتم امیدوارم ناراحت نشده باشند

(فرزاد فرزین متولد سوم تیرماه ، موسیقی حرفه ای را در سال ۱۳۷۷ با «گروه کروز» شروع کرد. امّا به دلایل شخصی گروه را به قصد کار کردن روی آلبوم اوّل خود (شراره)  ترک کرد. تدارک «شراره» سه سال به طول انجامید و آلبوم در سال ۱۳۸۳ منتشر شد. آهنگسازی قطعه‌های شراره بر عهدهٔ خود فرزاد، «یاشار صباحی» و «علی ثابت» بود و ارژنگ حقانی آن را تنظیم کرده بود. پس از این فرزاد فرزین همکاری با خوانندگان دیگر را شروع کرد و با افرادی چون «مهدی مقدم»، «مهدی مدرس» را آغاز کرد و در ترانه هایی با «رضا صادقی» و «امید آمری» نیز هم آواز شد. علاوه بر این او برای «امید آمری» و «مهدی مدرس» قطعه هایی تنظیم کرد و در آلبوم «متاسفم» از «محسن چاوشی» به عنوان نوازنده ، همخوان و میکس و مستر کننده ی آلبوم وی حضور داشت. در این مدت او چند موزیک ویدیو هم تهیه کرد که برای کارهای بعدی او را دچار مشکل ساخت.

بعد از شراره فرزاد کار بر آلبوم دوم خود، «تعقیب» را با تنظیم دوباره آهنگ‌های  خود شروع کرد که متاسفانه توسط شخص یا اشخاصی که هویت آنها ناشناس ماند، به طور غیر رسمی منتشر شد. بعد از این مسئله، فرزاد سراغ تیم جدیدی از آهنگساز و تنظیم کننده‌ها رفت تا روی آلبوم دیگری که «شوک» نام گرفت کار کند. شوک در سال ۱۳۸۷ به بازار عرضه شد و مورد توجه منتقدین قرار گرفت . بیشتر قطعات آلبوم با آهنگسازی فرزاد صورت گرفته بود و آهنگسازانی مثل «فرزاد فتاحی» و «شهاب اکبری» آنها را تنظیم کرده بودند. این آلبوم مورد توجه زیادی واقع شد و در جدول فروش آلبوم ها خودنمایی می کرد .

پس از موفقیت آلبوم شوک، فرزاد فرزین شروع به اجرای کنسرت هایی در سراسر کشور کرد که از جمله آنها می توان به تهران، کرج (به همراهی محسن یگانه) و کیش اشاره کرد. فرزاد فرزین در سال‌های اخیر  تیتراژ برخی از برنامه‌های تلوزیونی از جمله «کوله پشتی» و «شب به خیر تهران»و برنامه ی با ما اینجا  را نیز اجرا کرده است. آلبومی که فرزاد پس از «شوک» به سراغ آن رفت، «شانس» نام داشت و او دوباره تیم کاری خود را تغییر داد. او در این آلبوم با تنظیم کنندگان سرشناسی چون «پدرام کشتکار» و «کوشان حداد» کار کرده و «حامد هاکان» نیز با او همکاری کرد . «شانس»، اسفند ماه ۱۳۸۸ عرضه شد و از همان  هفته اوّل با فروش  بسیار خوبی مواجه شد. فرزاد فرزین در برنامه نوروزی شبکه سوم سیما حضور پیدا کرد و با همکاری «علی اصحابی» و «بهنام صفوی» قطعه‌ای مخصوص برنامه آماده کرد. این قطعه در نوروز ۱۳۹۰ قطعه مخصوص ویژه برنامه تحویل سال نو اجرا شده بود .

فرزاد پس از موفقیت آلبوم شانس آلبوم جدید خود را استارت زد و  در این آلبوم با افرادی چون کوشان حداد ، انوشیروان تقوی همکاری کرده است . این آلبوم شلیک نام گرفت که هم اکنون آماده ی ورود به بازار موسیقی می باشد . فرزاد در فاصله ی بین آلبوم شانس و شلیک در دو آلبوم گروهی از جمله آلبوم خاص و آلبوم دلصدا حضور پیدا کرد و به گفته ی وی به احتمال قوی دیگر در آلبوم های گروهی حضور پیدا نخواهد کرد . فرزاد در چند سال اخیر کنسرت های بسیار متفاوت و خوبی با کارگردانی کیوان ملک مطیعی برگزار کرد که بسیار مورد توجه مردم و اهالی موسیقی قرار گرفت تا با این کار سطح کنسرت های موسیقی پاپ داخل کشور را تا حد بسیار زیادی بالا ببرد .)


نظرات شما عزیزان:

negin
ساعت13:33---23 شهريور 1391
سلام غزل جووووووووووون وبت خیلی قشنگه من از آهنگ بیا بیای فرزاد فرزین خیلی خوشم میادپاسخ:خوشحالم که از اهنگ فرزاد فرزین خوشت میاد حتما بهت سر میزنم عزیزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 18 شهريور 1398برچسب:سلااااااااااااااااااااااااااام, ] [ 19:42 ] [ غزل ]

<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

سلام به وبلاگ ما خوش اومدید امیدواریم ساعات خوشی را این جا بگذرونید ما این وبو به عشق فرزاد فرزین ساختیم♥♥♥ نظر دادن یادتون نری هرگز دوستتون داریم ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ زمینو خط خطی کردن بهش جغرافیا میگن یه جارو سبزتر کردن یه جایی رو سیاه میگن ببین رو نقش مرزا رو ببین هرکی قفس داره تو این حال بد دنیا خدا انگار دوست داره باید این خط خطی هارو ازین جغرافیا برداشت به هم نزدیک تر بودیم اگه دنیا یه پرچم داشت زمینو خط خطی کردن یه جا رویا یه جا کابوس یه جا خلیج دلشوره یه جا آروم اقیانوس ببین تو نقش هر روزت یه جایی غرق آتیشه یه حسی میگه نزدیک بازم جنگ جهانی شه باید این خط خطی هارو ازین جغرافیا برداشت به هم نزدیک تر بودیم اگه دنیا یه پرچم داشت یه کاری کن که دنیامون شبیه بچگی ها شه هواپیما و موشک ها تمومش کاغذی باشه یه کاری کن همین حالا جدا از پرچم و نقشه چه خوب میشد اگه میشد که دنیا مهد کودک شه باید این خط خطی هارو ازین جغرافیا برداشت به هم نزدیک تر بودیم اگه دنیا یه پرچم داشت..
Blog Custom
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 42
بازدید کل : 13930
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

فراخوانی